stå ut med mig

Jag har duschat, druckit kaffe och gått morgonsvängen med hunden. Har träningsvärk i bröstet och har pluggat i hörlurarna och plockat fram böckerna. Anmält mig till tentan och påmint mig om att jag ska gå till banken och lösa in sista lönechecken. Jag har vaknat bredvid den allra finaste vännen efter drömmar om den enda pojke som någon sett mig. Du är nästan normal. Borrat in naglarna i handflatorna och kväljt av smaken av skam på tungan. Skakat av iskallt vatten mot bar hud och vaknat med en dödslängtan större än på länge. Har du inte kommit längre än såhär?
 
 



Rebecca

Vem är vännen och vem är pojken? Berätta för mig fina vän, jag saknar dig så.

Svar: Vännen är min hund hahahhhahahahhahahhahaaa
nihilisten

2014-09-30 | 21:08:58
http://rymdstorm.blogg.se

namn
spara?
e-post

blogg

har du lärt dig att stå vid ditt ord?