med plikterna vi hittills nöjt oss, nu taga vi vår rätt en dag

Igår lämnade jag till slut in två jävla inlämningar, men hela julen kommer tillbringas med en tredje och med tentaplugg. Såhimlakul. Egentligen tycker jag ju det - det är fantastiskt intressant, men aldrig någonsin att jag är motiverad till att plugga. Idag drog jag världshistoriens dummaste diss på en snubbe. Var elak, men mår mest dåligt för min egen skull. Alltså haha... orkar inte. Orkar inte med män heller. Men kommer ha slaktarångest varenda jävla gång jag ska till gymmet nu. Så jävla kul att vara så pantad. Men samtidigt fascinerad över psyke... jag kommer på riktigt inte ihåg hur han såg ut. Protection, liksom.
 
Igår var jag jätteledsen över SD:s ökning i undersökningar, och känner att det borde vara en acceptabel anledning att ta livet av sig själv för? Alltså jag orkar inte med mänskligheten. Verkligen jävla inte. Jag har absolut ingenting emot ett världskärnvapenkrig. Idag ska jag se BotFA och jag är så himla taggad! Alltså iiiiihhh.. kommer gråta sönder. Alltså herre-gud jag är jättenervös. Fast nu ska jag gå ut med hunden. Det är vitt ute för typ fjärde gången, och jag hoppas verkligen denna snö får stanna kvar.
 
Och åhh vad jag avskyr sådanahär inlägg men hahahhah jag orkar inte ens skriva något deprimerat för känner mest bara orkar inte med hur jävla tragikomisk jag är.<333 Ta hand om er i alla fall.



Rebecca

alltså that snubb hahah

Svar: hahahaa<3
nihilisten

2014-12-21 | 18:46:21
http://www.rymdstorm.blogg.se

namn
spara?
e-post

blogg

har du lärt dig att stå vid ditt ord?